سرقت از ۶ منزل مسکونی در همدان 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سه سارق غیربومی که با شکستن توپی در‌های ضد سرقت اقدام به سرقت از منازل مسکونی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال بروز ۶ فقره سرقت اموال منزل مسکونی در مناطق بالای شهر همدان، رسیدگی به این پرونده‌ها به شکل ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: بر اساس بررسی عوامل دایره سرقت، سارقان با شگرد‌های مشابه یعنی شکستن توپی در ضد سرقت آپارتمان‌ها از این منازل، پول نقد، دلار و ارز، طلاجات، هارد رایانه، پی اس ۴ و لپ تاب را به سرقت بردند.

رئیس پلیس اگاهی انتظامی استان همدان گفت: سارقان ابتدا پلاک سایر وسایل نقلیه را به سرقت برده و بر روی خودروی دیگری نصب کرده سپس با استفاده از این وسیله نقلیه اقدام به سرقت از منازل مسکونی می‌کردند.

سرهنگ اسدبگی گفت: طبق گفته سارقان ابتدا آن‌ها واحد‌های مسکونی که چراغ خانه خاموش بوده را شناسایی کرده و سپس در یک فرصت مناسب شبانه با ورود به داخل آپارتمان و شکستن در ضد سرقت از داخل خانه وسایل با ارزش را به سرقت می‌بردند.

او با بیان اینکه برخی از این واحد‌های مسکونی دارای دوربین هستند، گفت: این دوربین‌ها مانع سرقت متهمان نشده بنابراین بهترین راهکار برای پیشگیری از سرقت از منظر پلیس، استفاده از نرده یا آکاردیون و نصب دزدگیر برای واحد مسکونی است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با رصد دوربین‌های پایش تصویری، سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.